Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

2012

Kategori: Vardag

2012, tagen utav bells

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – Ja det gjorde jag verkligen
2. Höll du några av dina nyårslöften? – Jag hade inga nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Yeeeeesss !
4. Dog någon som stod dig nära? – Nej och det tackar jag gudanra för.
5.Vilka länder besökte du? – Inget alls...

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? – Det är det säkert men inget jag kommer på.
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?- 17 juli
8. Vad var din största framgång 2008? – Oj, det vet jg inte
9. Största misstaget? – Att jag blev kär.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? – Sjuk till mesta dels hela tiden...

11. Bästa köpet? – Jaduuu, Kanske mina älskade dr martens 
12. Vad spenderade du mest pengar på? – Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? – Träningen och mina älskade vänner
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? – Lyckligare nu - Linnea Henriksson, Don't you worry child - swedish house mafia
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?- njaaa, det är väl upp och ner

16. Vad önskar du att du gjort mer? - Lyssnat på andra.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? – Lyssnat på M
18. Hur tillbringar du julen? – Med min älskade mamma, syster och hansson. sen kvällen hos jesper.
19. Blev du kär i år? – Nej det blev jag inte
20. Favoritprogram på TV? – Revenge!

21. Bästa boken du läste i år? - femtio nyanser av honom
22. Största musikaliska upptäckten? – ingen aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – En par skor
25. Något du önskade dig men inte fick? – ingen aning

26. Vad gjorde du på din födelsedag 20012?- tillbringade den med min bästa vän, men kvällen med min familj plus en till.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – Om jag inte hade gjort bort mig.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 20012? – slapp, tight, fräscht, myspys
29. Vad fick dig att må bra? - Träningen, mina vänner och min familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på? – Asthon kutsher (stavning)

31. Vem saknade du?- Farfar, min syster, och en hel del fler säkert
32. De bästa nya människorna du träffade?
 Bellsss, Mjaaau, och massa fler. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: