Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Dag 10 – Det här saknar jag, (kan vara djur, människa, vad som helst)

Kategori: 30 dagar på en månad

Jag saknar min älskade farfar.
Min idol,min förebild. mitt allt var han. 
han lyssnadenär man behövde prata och fanns alltid där när man behövde honom.
Min älskade lilla faaarfiiis. 
DU var verkligen världens bästa. 
Dagen du gick bort visste inte jag vad jag skulle ta mig till... 
Kunde inte tänka.jag bara grät och grät..
Men nu är det  4 år sedan du gick bort. 
Jag brukar försöka prata med dig ibland. 
kommer till din grav och tänder ett ljus så fort jag åker upp till åre.
Du är en ängel nu som vakar över mig och mina syskon. 
Vi alla saknar dig min älskade Nils Nilsson <3
Älskar dig min älskade ängel.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: