Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Dag 6 – 10 saker jag gillar/älskar

Kategori: 30 dagar på en månad

oj 10 saker jag gillar, det är fasen mycket saker jag gillar men får väl välja ut 10.
 
Jag tycker verkligen om att äta mat. Mat av nästan alla slag. MUMS 
Jag älskar/ gillar mina tre bästa vänner. Sara, Andreas och Johanna
Jag gillar att ligga och mysa under täcket med en mysig film på. helst med sällskap. 
sommaren är den bästa årstiden som finns. Älskar värmen !!!
jag är ju rätt så barnslig utav mig så jag gillar verkligen att leka i snön, åka pulka och sånt.
jag gillar verkligen när jag ser resultatet efter jag har tränat, då känner man sig riktigt bra
Älskar att duscha/bada. 
Att vara ensam kan vara bland det bästa som finns. 
Lejonkungen är den bästa film jag någonsin sett. JAG ÄLSKAR DEN !!!
jag älskar att känna mig behövd. 
 
Ja där har ni lite olika saker!! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: