Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Dag 7 – Min bästa vän

Kategori: 30 dagar på en månad

Sara Pettersson!!
 
Du är verkligen min BÄSTA vän. 
Vi har varit vänner i snart 4 år.. 
Och det är tack vare en kille vi blivit så här bra vänner. Och det vill jag tacka lilla Simon för. 
För om han inte skulle varit en sån barnslig människa hade vi nog inte blivit så bra vänner som vi är idag. Haha lite roligt när jag väl tänker på det !! 
 
Det bästa med Sara är att hon ALLTID finns för mig vad som än hänt, Vilken tid p dygnet det än är så är hon alltid ett samtal bort. 
Hur arg och ledsen jag än är. så står hon alltid vid min sida. 
Vi har bråkat ett par gånger. men jag tror att dessa bråk fått oss att inse hur bra vänner vi egentligen är. 
Sara vet verkligen allting om mig. Så fort någonting har hänt eller jag har gjort något så får hon veta det först. 
Och det bästa är ju att vi är så galet lika till sättet. 
Jag känner denna kvinna utan och innan och hon känner mig utan och innan. 
 
Jag kan ju bara säga att jag har sån otrolig tur att jag hittade denna underbara vän, Utan dig skulle jag inte varit den jag är idag. Tycker verkligen synd om dom som inte har en vän som du. 
Jag älskar dig tusen gånger till månen och tillbaka. 

Ingen människa ska någonsin komma emellan oss två igen. Nu är det som vi säger, Har man en Sara får man en på köpet! Sad but true !!
 
Du är världens bästa vvän!!
You and me baby !! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: