Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Heeeeeyyyyy där

Kategori: Vardag

Hej hej.
 
I går efter halkan åkte jag med stora syster till Örebro.
Vi kikade in på hennes jobb sedan vidare hem till Emma och Joakim för lite praat och mys. 
Tog lite och dricka sedan lagade vi middag. 
Käkade lite sedan kom det lite folk.
Pratade och hade det roligt. 
Jag ramlade även av stolen... Inte pågrund utav att jag var full utan pågrund utav min klumpighet. 
Drog till plektrum och satte oss. 
Det sög verkligen.
Kom hem till emma och joakim runt 3. La oss och sov.
 
Idag mötte vi upp Jesper och Jocke på stan. 
handlade lite julklappar och hade det trevligt.
mötte även upp min käre bror Patrik. 
Allt för längesen jag träffade han..
Åkte hem runt 4 iallafall.
drog ut till Jonas och Ulrika och käkade. 
sen tillbaka hem till jesper.
Nu ligger vi här och tar det lugnt. 
Ska snart sätta i gång en film och mysa. 
 
Ha en trevlig lördag kväll allihopa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: