Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

tufffffffttttt

Kategori:

hej hej!

inte blivit så mycket bloggande nu på senaste tiden.. men jag har verkligen inte tid.
det är körskolan, pluggande, träningar och så ska näthinna träffa jes med. så blir lite mycket.
igår tillbringade jag hela jävla dagen på körskolan. från 8 på morgonen till 8 på kvällen. sedan träning direkt efter det. sen sov jag hos jes.
vaknade tidigt som bara den idag. men somnade om och sov till halv elva. då var det bara att klä på mig och springa till körskola.
har inte haft en ända körlektion idag.. bara en massa jävla plugg.. käkade lunch hos Josefine och Niklas sedan gick jag tillbaka till körskolan runt 5. teori i tre timmar.. sen gick jag till jes och umgicks lite med han och ham. sen kom Niklas och Josefine och hämtade mig strax innan nio.
så här hunnit midnatt gosa med finaste milo. pluggat lite teori och dylikt.
nu ska jag sova. god natt gott folk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: