Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Back on track !

Kategori: Vardag

Oh herregud. 
 
Jag är verkligen hhelt slut i kroppen. 
Åkte till skolan runt 9. hade 2 lektioner sedan åkte jag och käkade på kina med andreas. 
Åkte hem till han och spelade halo ett tag. sedan åkte vi till västerås. 
Tog bussen från sjukhuset till centrum där jag mötte upp min bästa vän. 
Gick in på Telia och pratade lite med dom sedan gick vi och fikade på espresso house. MUMS !
Sen åkte jag tåget till fagersta kvart över sju. 
Väl i fagersta kom Jonas och hämtade mig. sedan skjutsade han mig till klackberg. 
Sen var det dags för HANDBOLL!! 
Alltså det är så galet jävla roligt. 
idag var det både killar och tjejer med. och hur kul som helst. 
Fast jag stukade lillfingret och sträckte axel/armen typ..
 
Aja, nu ska jag iallafall lägga mig här och sova. Är ju så galet jävla trött :( GOOOODNAAATTTT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: