Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Dag 1 – Lite om mig själv

Kategori: 30 dagar på en månad

Sara Nilsson heter jag och är född 1994,
Jag är född i sverigens största skidord Åre. Men flyttade ner till en håla i västmanland för ca 4 år sedan !
Jag går andra året påBeteendevetenskaps programmet i Fagersta.  
Jag är en oftast väldigt glad och positiv men jag har även stunder som jag kan vara rätt så tjurig. Mitt humör kan gå upp och ner. Så det är inte så jätte lätt att veta vart man har mig. Jag älskar att göra lite spontana saker. Inte planera allt innan. Bara åka och göra. 
Jag är väldigt intresserad av träning, har inte varit det länge men nu när jag väl börjar träna så älskar jag det. Tränar på både gym och så har jag börjat med handboll. Har stora funderingar på att börja spela innebandy också. Men vet inte riktigt än. 
På fritiden just nu så är det ganska mycket pluggande.. Till både körkort och skolan. Men annars umgås jag med min familj eller mina underbara vänner. Min familj + mina vänner är det bästa jag har !
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: