Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Dag 3 – En rolig kväll

Kategori: 30 dagar på en månad

OJojoj, en rolig kväll. 
Har haft så galet många roliga kvällar. 
En av de roligaste kvällar jag haft lär ju varit när jag var ut i örebro tillasmmans med bästa syster. eller när jag var på dead by april. 
Första krogrundam blev i örebro med min älskade stora syster och alla hennes kompisar. I börjar var jag lite sisådär sugen på att gå ut. Kände enbart min stora syster och så. Meen väl ute på krogen så hade vi det så otroligt roligt.
Vi dansare, skrattade och hade det riktigt bra. tog även drive in på donken med en taxi. Standard i örebro verkar det som. 
 
Dead by april kvällen. 
Började med att jag skulle ut, sen så ville ingen av mina kära vänner ut med mig. så då ställde jag in hela kvällen. 
Men på kvällen hörde Jonna och Dessa av sig och ville dra ut. 
Så då körde jag på det. 
Förkrök hos desse. Sedan på kvällen åkte vi till fagersta. Stod och köade utanför bruks iallafall en timme. Väl inne så hade jag det så jävla roligt. skrattade. och hade mig. Träffade alla mina kära vänner och dansade som en galning. Kommer inte ihåg hela kvällen med den var grym !! 

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Det var en bra kväll!!

    Men alltså, förståa bilden! På riktigt!!! Hahhahaha när är den tagen?

    Svar: Ja det var det verkligen !!
    Jaduuu flera år sedan, tror till och med det kan vara från morfars 70års dag !!!
    Sara Nilsson

    2012-11-30 | 20:08:37
    Bloggadress: http://linajah.blogg.se

Kommentera inlägget här: