Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Handboll !

Kategori: Vardag

Denna dag har gått riktigt fort. började vid halv 9. hade tre lektioner sedan drog jag till gymmet med bella och Erika.
Körde på styrketräning och lite kondtion.
Efter skolan åkte jag hem till niklas och josefine. Tog det lugnt hos dom tills vi skulle upp och spela handboll. GALET roligt var det. Har aldrg spelar handboll förut, men kan ju lova att det är något jag kommer fortsätta med.
Två träningspass på en dag!! SIIICK !
Efter drog jag hem till niklas och josefine och drog i mg en fet kebab !! GOTT !
Snart ska jag hem och plugga + kika på revenge.
Skulle egentligen ut men har ingen ork  kroppen alls. Måste få vila den nu när jag väl har chansen !!
 
Ha en trevlig kväll gott folk !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: