Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

happy day!

Kategori: Vardag

Hej hej ! !

Står och skypar med min kära stora syster just nu, är heeelt galet trött...
Idag har jag inte gjort så galet mycket.. Åkte och klippte av håret vid typ 10, missade bussen kvart över 11. Gick därför hem till josefine och milo och var där medans jag väntade på att mamma skulle skjutsa mig till skolan.
Kom till skolan så pass sent så jag hade typ en kvart kvar av lektionen. Så då gick jag till gymmet istället med andreas och patrik.
Skulle egentligen hem till min älskade sara, men det gick inte idag. Så därför åkte jag tillbaka till niklas, josefine och milo. Var där ett tag sedan åkte vi till avesta och handlade plus att vi käkade, JAG BJÖÖÖD PÅ MAT !!! :O Snäll lillasyster jag är ibland !
Efter avesta turen åkte jag och josefine upp till klackberg och lånade bilen. Sedan åkte vi ut och körde. Vi åkte i en rondell och i rödlyse för första gången. HEEELT SICK !!!!
Men det gick som sagt bra, Körde 100 för första gången me, jag brukar aldrig våga köra sååå fort (jag vet att jag är töntig...)

Men nu är jag iallafall hemma, ska lägga mig och kolla på revange och sova. I morgon åker jag till skolan vid 9...
GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: