Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Kaaaaooos måndag !

Kategori: Vardag

Hallihallååå!!! 
 
Idag är det en kaosdag... Min kropp fungerar inte riktigt på samma sätt som jag vill att den ska göra..
Åkte till skolan vid halv 10. kom dit och så svimmade jag, då var det bara att åka hem igen och vila. Riktigt läskigt att svimma faktiskt !! 
Kom hem runt 12. käkade lite sedan ringde jag blodgivarcentralen i fagersta. Nu jävlar har jag bokat tid så jag ska in och se så jag inte har något fel på mitt blod. och sedan se vilken blodgrupp jag tillhöör! 
Sen har jag vilat. Pratat med Johanna och lite med Sara. 
Bokade biljetter till bion i morgon. så blir det mys med min fina vän ! 
Får se om jag tar och tränar lite senare ikväll. skulle vara riktigt skönt faktiskt ! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: