Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Lovely day!

Kategori:

Hallåååå!!!

över lycklig tjej här!!
dagen har varit bra, skolan var riktigt lugn och skön. började med spanska vid kvart i tio. gick och åt lite efter den. sen var det dags för historia... blä hatar historia...
när den var slut drog jag och Andreas till Hedemora och käkade på donken!! fick åka i hand nya BMW, jag tycker egentligen inte om märket meb den bilen var riktigt jävla nice!!!
när vi kom hem därifrån drog vi och bokade tid åt mig hos en tatuerare. så nu Jävlar ska jag tatuera mig!!! inte alls lång tid kvar.
efter drog vi hem till Andreas och spelade tv-spel. underbart!!!
tog halv fem bussen hem. träffade min älskade vän Sara på bussen.
kom hem sedan käkade jag. och nu ligger jag uppe i sängen och värmen benen, fryser som bara den!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: