Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

never give up on someone you love!

Kategori:

halliiiihallååå!!!

var till um idag och kikade lite och så. det såg riktigt bra ut idag. haha.

kom hem och la mig och sov i soffan. haft världens jäkla huvudvärk hela dagen... Sara ringde och väckte mig vid fem så pratade lite med henne sedan tog jag det lugnt framför Tv:n.
ringde till syster på Skype och pratade med henne i nästan 2 timmar. Ååh saknar henne så galet mycket. men fick ut mig en heldel som jag behövde.
och även att jag fick se hennes underbara ansikte och bara kolla på henne gjorde min kväll helt fantastisk!!
sen kikade jag lite tv efter vi lagt på. och nu ligger jag uppe i sängen och ska sova. sköööönt.
skulle lägga upp några bilder men Internet suger....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: