Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

This is crazy !

Kategori: Vardag

Tjäääna !!!
 
 
Ojojoj, alltså min fredag var helt underbar kan jag ju lova! 
Tränade och spelade tv-spel med Andreas. Sedan vid 8 övertalade han mig att följa med till en kille för att umgås och chilldricka typ. Otroligt roligt var det. HAHAH bästa grejen hände.men kan tyvärr inte skriva ut det. Var på så galet bra humör så leendet var verkligen framme hela tiden. Det var härliga människor, bara en massa härlig musik, underbar kväll med killarna i fagersta ! Drog hem till Andreas och sov på hans soffa vid 2 kanske. 
 
Klev upp vid 10, var ute och gick och pratade om allt möjligt med min kära vän. Köpte lite fett så man kunde känna sig som en människa igen. Gick hem till Andreas och spelade tv-spel och kikade på madagaskar. 
Mor kom och hämtade mig runt halv 3. åkte hem och duscha. Sedan bar det iväg till min älskade Sara. Lagade middag åt henne medans hon höll på med något helt annat. Sedan efter en mysig middag hoppade vi i badet. två vinglas, en vinflaska och två glada tjejer. underbart !! Vinflaskan tog slut rätt så fort !
 
Drog hem till Jespher runt 10. la oss och kika film. Sedan somnade både jag och Sara. Vaknade strax efter 1 av att en viss liten pojke ringde... Sedan låg vi bara i soffan och mös till typ halv tre när jjag beslutade mig för att Jespher skulle få skjutsa hem mig. Så nu ligger jag hemma i min stora säng och myser. Ska skriva klart detta sedan sova hade jag tänk. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: