Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

tidsfördriv...

Kategori: Vardag

1. Har du ett par rosa string? Yeeeess
2. Vem var den senaste du kramade? Saraaaa!
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Majoriteten är killar
4. Gillar du nån nu? Nej
5. Vad gjorde du inatt? var ute, sen sov.
6. Och i förrgår natt? Drack alkohol
7. Vad gör du innan du ska sova? Kikar film
8. Kan du prata med din mamma om allt? Det mesta
9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Självklart!
10. Har du varit gravid? nooo
11. Choklad eller glass? Choklad är kärleken !
12. Push-up eller T-shirtbh? Helst sportbh... men det fanns tydligen inte med
13. String eller hipsters? Beror på!
14. Klackskor eller gymnastikskor? Gymnastikskor
15. Kjol/klänning eller jeans? Jeans

Tio saker om ditt liv: 

1. Har du nånsin varit kär? Yes...
2. Tror du på kärlek? Ja det gör jag
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? JA det har jag
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja, men det läker rätt så fort
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Det har jag
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nej !
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Haha verkligen inte
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? Ja...
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? Ja det gör jag
 
Tio saker... 
1. Kärlek eller pengar? Just nu pengar. men om jag hittar den rätta så är det kärleken
2. Cider eller öl? Cider
3. Dag eller natt? NIGHT
4. One night stand eller förhållande? Haha!!! 
5. Tv eller internet? Internet
6. Pepsi eller cola? COCA COLA !! <3
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Party all the night
8. Färgfoto eller svartvita? Svartvita
9. Telefonkontakt eller face to face? FAce to face
10. Bilddagboken eller myspace? LAME

Om dig:
 
1. Hur mycket är klockan just nu? 21.10
2. Namn? Sara Nilsson
3. Vart bor du? Hemma
4. Hur många barn vill du ha? 2
5. Vill du gifta dig? Nej aldrig
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Äter inte spaghetti
7. Har du ätit sushi? Ja, MUMS
8. Favoritglass? ISGLASS
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Vet inte
10. Humör? på topp, älskar livet!!!

tre grejer... 

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? Ja, eller mamma har
3. Sover du helst själv eller med någon? Sällskap är alltid mysigt !

Skulle du ? 

1. Skulle du vilja vara längre? Njaaaaa
2. Skulle du vilja väga mer? Njaaaa, rätt så nöjd mer vikten just nu
3. Skulle du vilja ha sex nu? HAHA! Nej rätt så nöjd utan det just för tillfället
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Neeeej
5. Skulle du vilja förändra något? Nej just nu är allt på topp

Kan du ? 

1. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja, när jag sover
2. Kan du va på en fest utan att dricka? Haha självklart,
3. Kan dina vänner lita på dig? Ja såklart dem kan
4. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Aldrig !

Vem ? 
1. Vem älskar du? Min telefon !! Haha nej men min familj och mina vänner !!!
2. Vem kan berätta allt för dig? Jadu, den som vill. 
3. Vem kan du berätta allt för? Sara P och min syster ! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: