Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Du har betytt allt. nu betyder du inget!

Kategori:

hej!

usch är så jävla förbannad...
mitt ex han börjat träffa en tjej nu.
som han sagt hela vårat förhållande att han inte varit intresserad av. men jämt när jag varit iväg så har han smyg skrivit med henne... så vet ju att det alltid varit något. Men sa iallafall ifrån idag. han och jag ska inte vara vänner på ett tag. och vi ska inte ha kontakt med varandra. just nu är han död för mig.
äntligen kan jag sluta älta över han!!!
jag är liksom inte sur över att han träffat någon annan. bara det att han träffar henne som sårar och gör mig så jävla förbannad!!!

tur att jag har bästa bror som alltid ställer upp. sen att syster finns också. älskar er så galet mycket!!!

haft bästa vän på tråden med. du är bäst älskar dig så galet mycket!!!









haha alla bilder är sneea. men vad fån gör det^^

Kommentarer

  • Linnea säger:

    I love you little sister!
    50 dagar går fort!!!

    2012-10-31 | 00:11:38
    Bloggadress: http://linajah.blogg.se

Kommentera inlägget här: