Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

fredag/lördag

Kategori:

halloj.

inte hunnit med att blogga..
fredagen spenderades med Josefine och milo i Avesta. åkte därifrån vid 6 kanske. humöret var verkligen inte på topp då. alla so. jag skulle ut med bangade... så tänkte på en hemma kväll. men i sista sekund hörde J.V OCH D.B av sig. så förkrök där sedan vidare till bruks. stod i kön lever en timme-.- men det var det värt...
kommer ej ihåg så mycket av vad som hände inne på krogen. men kul vare nog.
spenderade natten hemma hos M.L.... har typ blåmärken och ont i hela kroppen . så jag undrar vad vi gjorde... gick därifrån vid halv 9 på morgonen.
åkte med Josefine till Hedemora för barnloppis. typ fortfarande full. kom tillbaka därifrån vid 1. då la jag mig och sov i ca 3 timmar. sen skulle jag egentligen ut. men mådde så jävla dåligt så åkte hem istället.
sov från halv 8 på kvällen till typ 8 nu på morgonen. svinskönt.
nu ska jag försöka äta lite sedan får vi se vad som händer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: