Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

utan toppen får man snoppen men med polo blir man solo

Kategori:

trött som ett as...

ligger i sängen och är lite rädd för att sova. är som ett litet barn men kan fan inte rå för det:( hatar att vakna upp i panik och inte veta vart man ska ta vägen:((

Sen jag kom hem idag har jag hunnit äta hur mycket som helst. sedan kört bil med mamma. Jävlar vad jag börjar bli bra.
snart dags att ta körkortet, eller vad tycker ni?

Saknat stora syster extra mycket idag. men snart kommer hon hem så det är lugnt!

nej nu måste jag sova:(
godnatt!


fint att bilden ör snee...

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Jag saknar dig mer!! Vill bara till sverige och krama om dig!!!!

    2012-10-25 | 01:23:55
    Bloggadress: http://linajah.blogg.se

Kommentera inlägget här: