Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Norbergsmarknad

Kategori:













denna helg har tillvisso varit heeeelt awesome!!! i fredags hände väl inte så mycket. körde lite folk sen hem till natha och snacka skiiit.
i lördags så vaknade jag runt 7 med världens magknip. drog hem till natha. fixade oss sen drog vi tina, hanna och linus ut på marknaden. åkte lite karuseller och sånt.
kikade brännbollen men det sög så drog rätt fort. satt på nathas balkong och avnjöt solens underbara strålar och snackade skit.
drack och grillade.
blev en heldel snack och härj med härliga människor.
kvällen slutade på portan soooom vanligt...
eller med polisförhör kom jag på.
idag vaknade jag rätt tidigt. drog med mig linus och tina hem till natha för att käka frukost. sen hem till micke och fixa mig lite för att dra ut på marknaden.
kikade runt lite. åkte karuseller med jossan och milo. heeelt awesome.
nu ligger vi hemma hos jocke och bara tar det lugnt. skönt som bara den.
have a nice day

Kommentarer


Kommentera inlägget här: