Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

I fink u freeky

Kategori: Vardag

Snodd av min kära vän Gry !

 

1. Är du singel? - Jajemän
2. Bästa killkompis - Andreas!
3. Bästa tjejkompis - Johanna,Sara

4. Röker du? - Nej det gör jag inte
5. Fullständigt namn - Sara Brita Josefina Nilsson (första gången jag skriver ut mitt fullständiga namn... kan ju inte råför vad mina föräldrar döper mig tilll..)
6. Födelsedag - 25 juni 1994

7. Är du helsvensk? - Jajemän

8. Om inte - vad är du? - SVENSK

9. Vem ringde dig senast? - Johanna 
10. Vem smsade dig senast? - Jonas
11. Vem kramade du senast? - Milo

12. Vem pussade du senast? - Bästa att jag inte nämner det här. 
13. Roligaste personen du vet - Helt klart jag

14. En snygg kille? - Charlie Hunnam
15. En snygg tjej - Mila Kunis

 

16. Vem träffade du senast & vart någonstans? - Niklas, Josefine och Milo, nyss när dom var här och käkade.

17. Ögonfärg - grön/blå/gul/grå (en riktig blandning)

18. Vem såg du senast? - Mamma

19. Har du någonsin förlorat en vän? - Ja.
20. Vad åt du senast? - En frukostmacka med ost på

21. Vad drack du senast? - Oboy
22. En vacker person - Anna
23. En snäll person - Niclas
24. En gullig person - Viktoria
25. En jobbig person - Anton
26. En konstig person - finns så många.
27. En med magrutor - Niklas.
28. När skrattade du senast och varför? - Mitt skämt jag drog för min bror för en timme sen kanske.

29. När grät du senast och varför? - Det måste ha varit på nyår, när jag var så jävla förbannad...
30. Vill du ha ditt ex tillbaka? - alltså nej det tror jag inte, men man vet ju aldrig...
31. En du saknar - Farfiiisen

 

32. Ditt humör just nu - Lugnt och sansat
33. Hur många vänner har du på facebook? - 672.

34. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? - jadu, ingen jävla aning
35. Har du skilda föräldrar? - Jajemän

36. Hur många syskon har du? - fyra underbara syskon ! 

37. Din favoritfärg - Gul
38. Nån du vill träffa - hemligt 

39. Äckligaste du vet - Spindlar och slemiga saker...

40. Godaste godiset - Choklad eller laktris

41. Godaste läsken - COCA COLA ELLER PORTELLO

42. Har du någonsin brutit mot lagen? - Kan hända...

 

 

 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Nej
Varit kär: Ja.
Förlorat någon speciell person: Ja.
Varit deprimerad: Ohja.
Varit så trött att du somnat sittandes: Jajemän
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? haha nej
Brutit ett ben? ben i kroppen ja, men inte ett ben
Gjort nåt du ångrar? Många gånger
Hoppat Bungee Jump? Nej, men ska fan göra någon gång.
Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr..
Ätit en hel tårta? Nej fy.
Gjort bort dig offentligt? mer än en gång skulle jag tro. men vem har inte det?

 

 RANDOM:

Har du lärt känna en ny vän detta år: Jajemän
Hur många barn vill du ha i framtiden: Två 
Har du några husdjur?: Hund
Vill du ändra ditt namn: nej, eller kanske mitt mellannamn...
Vad gjorde du under din förra födelsedag: åt tårta, mös med familjen
Vilken tid vaknade du idag: 09.46
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på twilight
Någonting som du längtar till: Sommaren
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Nej faktiskt inte, rätt så nöjd
Vad lyssnar du på just nu: Ingenting
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jadu, fler än en gång
Fått ditt hjärta krossat under det senaste åren/året: mm, det kan man väl kalla de...

 

 OM DIG:

Stjärntecken: Kräfta
Kille eller tjej: Hon

Grundskola: Centralskolan i Norberg
Gymnasie: Brinellskolan
Högskola: - 
Hårfärg: Blond
Långt eller kort hår: Kort
Längd: 1,61
Piercings: I öronen
Tattoos: Höger axel/skulderblad, höger handled, vänster överarm på insidan
Höger eller vänster: Höger
Operation: Nopp
Sporten du tränar: Gymmar, handboll och ibland innebandy

 

 JUST NU:

Är du: Trött och glad
Dricker du: Ingenting
Är du på väg att: bädda i ordning min säng 

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Jajemän
Vill du gifta dig: Nej aldrig, enligt mig skiljer sig fan bara alla...
Karriär i åtanke: Ingen aning just nu faktiskt

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Oftast
Mirakel: Ja.
Kärlek vid första ögonkastet: Ja, för jag har varit med om det.
Himlen: Nej..
Änglar: Nej..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: