Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Idiot

Kategori: Vardag

Hej hej hallå.
 
Åkte hem till mor idag runt två. Mös där och så. Kikade på nyaste avsnittet av How i met your mother och pretty litttle liars. Sen ner och käka.

Vid matbordet sa mammas sambo att jag tydligen inte var trevlig eller arbetsam.. Så roligt att han är den ända människan som någonsin sagt att jag är otrevlig. Blev ju skapligt förbannad. Och hur fan ska han veta om jag är arbetsam om jag aldrig får göra något?? 
Fast även när jag typ fått i uppdrag att klippa gräset hemma varje sommmar och gjort det en gång i veckan typ. Men nej jag är inte arbetsam.
Usch blir så jävla förbannad..
 
Åkte iallafall upp till norberg och träffade sara. var ute och gick ett bra tag sedan hem till Jespher och prata lite. Kikade film och drack te.
Kollade även på "Fråga olle dokumentär" alltså det är så jävla bra. ÄLSKART!!
 
Nu sitter jag hemma hos Mikael. Sover här i natt igen. Vägrar åka hem ikväll.
Hoppas ni alla har en bra kväll. PUSSPUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: