Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

LISTAAA

Kategori: Vardag

Eftersom det är alla hjärtansdag så ska jag vara HELT ärlig på dessa frågor. Tror ni kommer bli lite förvånade på vissa svar men vafäään :D

 

SEX & HÅNGEL

1. Vem sov du med senast? - M.
2. Vem låg du senast i sängen med och höll om? - M.
3. Vem pussade du senast? - pussase bara sådär var nog Milosen. Men pussade riktigt var nog M.
4. Vad tycker du är mest attraktivt på det motsatta könet? - Mage och ögonen
5. Vem av samma kön strulade du senast med? - Haha oj, det var lägesen. Men måste ha varit Emma för ett antal år sedan
6. Har du haf oskyddat sex? - Jajamen
7. Vem sög du senast av? - Mikaaael, Den enda jag sugit av faktiskt..
8. Hur ofta strular du? - Jaduuu, på fyllan kan det väl bli ibland, men eftersom jag varit nykter så pass länge nu så är det inte så ofta.
9. Hur många har du strulat med på en kväll? - Två..
10. Vem var den första personen du strulade med? - William

KÄRLEK

10. Vad är första och sista bokstaven i namnet på personen du senast hade en crush på? - M-L
11. Hur många har du varit tillsammans med? - 1
12. Vem var du senast tillsammans med (inte den du har nu, förra)? -Mikael
13. Är du tillsammans med någon nu, isåfall vem? - Neeej ! IM FREEEE
14. Hur länge har ni varit tillsammans? - haahah 
15. Sötaste paret? - Min bror Niklas och Josefine skulle jag tro !

16. Hur ser din drömpartner ut? - Charlie Hunnam.

17. Hur ska din drömpartner vara? - Bäst som jag !!
18. Hur många gånger har du varit kär? - 1
19. Okej, seriöst, hur många gånger har du varit kär , RIKTIGT kär? - 1
20. Vem var din första riktiga kärlek? - Mikael

DÅLIGA TIDER

21. Har du druckit alkohol? - Jaaa...
22. Röker du? - Gjorde förut när jag drack alkohol. men inte längre
23. Snusar du? - Nej fyfan
24. Har du rökt på / knarkat? - Skulle aldrig falla mig in
25. Hur ofta festar du? - Inte ens en gång i månaden
26. Vad gillar du att dricka? - Sprit,cider och vittvin
27. Har du skurit dig? - yees. men oj det var under min fjortisperiod. Har inte ens märken av det så kan inte ha varit så farligt ^^
28. Har du bra självförtroende? - Ja rätt så iallafall
29. Hur mår du egentligen? - Riktigt bra
30. Har du någon gång brutit mot lagen, isåfall hur? - Haha ohja. ganska många gånger. men vadan you only live once

DÖD/LIV

31. Har du varit på begravning? - yes
32. Isåfall, vilka ? - Farfars, Farfars kusin och mina kusiners pappa
33. Har någon nära dig dött? - Ja
34. Hur vill du dö? - Snabbt och smärtfritt
35. Vill du dö? - Nej, men kan ju inte bestämma över när ödet vill att jag ska dö
36. Har du någon gång varit på dop? - Yeees 
37. Isåfall, vilka? - Milos dop, the one and only ^^
38. Gillar du livet? - Jaa, det är ju riktigt bra faktiskt
39. Vem som står nära dig fick senast barn? - Niklas och Josefine

40. Vill du ha barn, och hur många? - Jajemen, men max två


DU

41. Vart bor du? - Norberg
42. Vart går du i skola? - Gick på brinell
43. Är du smal eller tjock? - Skinny bitch.. Nej men jag är väl normal
44. Är du snygg? - Snygg och snygg, jag ser väl bra ut om man frågar mig :D
45. Är du nöjd med ditt utseende? - Njaa, eller jo egentligen. Näsan kanske skulle kunna bli lite mindre, men jag är rätt så nöjd ändå, bara jag som ser ut som jag gör :)
46. Vad gillar du mest med dig själv? - Måste vara min mage 
47. Och vad vill du ändra på? - Somsagt näsan men den kommer jag ändå aldrig ändra på
48. Vad heter du? - SARA
49. Gillar du ditt namn? - Bästa namnet som finns.
50. Vad gör du på fritiden? - Sover, lever och har det allmänt jävla bra!

FAVORIT

51. Mat: Sallad
52. Dricka: Coca cola
53. Färg: Gul och Rosa
54. Musik: Väldigt olika. 
55. Låt: jadu, finns så många
56. Veckodag: FREDAAG
57. Sport - Handboll och gymmm
58. Godis: choklad och laktris
59: Artist/band: Beror på
60: skådespelare/skådespelerska - Charlie Hunnam.

fråga 61-70 är tyvärr bort tagna.

FAMILJ

71. Vad heter din mamma? - Lena
72. Vad heter din pappa? - Lennart.
73. Vad heter dina syskon? - Patrik, Niklas, Linnea och Jonas
74. Är dina föräldrar skilda? - Jajemen
75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - farmor: Ruth farfar,: Nils ( båda döda) Mormor: Anita, Morfar; Lars
76. trivs du hemma? - Ja
77. Om inte, varför? - -
78. Hur är din familj? - Speciell...
79. Är dina föräldrar pinsamma? - Njaaa tyckte det förut men nu är det rätt så lugnt
80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - Dom har inte så mycket att säga till om

ANTINGEN ELLER

81. Sommar eller vinter? - SOMMAR
82. Bikini eller baddräkt? - Bikini
83. Rosa eller blått? - Rosa
84. Öl eller cider? - Cider
85. Vin eller sprit? - SPRIT om jag ska bli full, Vin om jag typ chillar och tar det lugnt
86. Bada eller sola? - Bada, kan inte ligga still
87. Chatroulette eller omegle?- vaA?
88. Fjortis eller emo? - Hahaha
89. John Mayer eller Johnny Cash? - Johnny Cash
90. Pop eller rock? - POP


RANDOM

91. Skostorlek? - 35/36
92. Längd? - 161 cm :D
93. Gillar du bananer? - Jadå
94. Leker du gärna häst? - HAHA nää
95. Vad heter dina bästa kompisar? - Sara & Johanna
96. Hatar du någon? - Nä, hata är ett starkt ord. föredrar ogillar
97. Vad köpte du senast? Snus åt mamma
98. Vad åt du senast? Jadu, en äggmacka och te tills kvällsfika igår
99. Är det många i din skola som gillar dig? nej alla hatar mig
100. Sista frågan; Är du rasist? Haha nää, jag tycker alla kan få komma till sverige om dom har det svårt och så i sitt hemland. men då ska dom fan kunna bete sig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: