Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

lördag och söndags aktiviteter !

Kategori: Vardag

Oj helgen har varit ganska fulll.. 
Igår var jag hos niklas och josefine och mös. gosade en massa med min älskade brorson. åååh stor han blivit.
Käkade pizza eller kebab var det faktiskt, sen drog jag och kikade på en musikal (hemligheter hhette den). Bergslagens folkhögskola inriktigt teater och musik hade fixat ihop den. RIKTIGT bra tycker jag. 
 
Efter den drog jag och johanna till vildanden så hon kunde dra i sig en kebab.
Tiillbringade resten av kvllen med RV. Riktigt trevligt var det faktiskt. 
 
Nu ligger jag hemma i min underbara säng nyduschad och pigg. Riktigt skönt. 
ska väl snart fixa mig och sedan dra in till norberg och pussa på min brorson som blir 7 månader iddag. HEEEELT SICK !!! gammal kille !! hehe 
Sedan upp till klackberg och kika innebandy med RV. Får se om skogs kan ta hem en ynka liten seger ;-)
Miss U guys!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: