Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Nu är denna torsdag över !!!

Kategori: Vardag

janiiii... 
 
Idag är det torsdag eller det var iallafall. 
Alla hjärtansdag. 
Och jag eeeemmm... aaaah har väl haft en okej dag.. 
 
Eftersom min lilla pärla krånglar lite har jag fått tagit mammas bil lite titt som tätt.. 
Idag lånade jag den iallafall. 
var över till fagersta en snabbis sedan vidare till norberg. 
Fick massor med slemmiga och mysiga pussar av min kära brorson. ÅÅÅh han är verkligen underbar. Min valintine!
Träffade RV ett litet tag också. 
Åkte hem rut 5 för mamma skulle ha bilen. 
Så sen dess har jag legat i soffan framför tvn och känt mig allmänt jävla bra. 
Jag är singel, jag lever och jag har inte så mycket problem. LIVET ÄR GRYMT !!
Såg en grym film ikväll också. Takers, den borde ni verkligen se. PAUL WALKER är med i den. ÅÅÅH han är ju så galet jävla snygg!!!!!
 
Blir tyvärr inga bilder i detta inlägg. Jag var att jag är svin tråkig... Men jag orkar inte föra över dom från telefonen. Kabeln är också ute i mammas bil.. Så det sket sig ganska rejält... 
 
Men nu ska jag sova. Det är ju en dag i morogn också !! Goooooodnight mina älskade läsare !! 
Gay jag kände mig som skrev sådär. hahaha men vafannn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: