Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

söndags ångest?

Kategori:

nej det har jag verkligen inte.
min lördagkväll sov jag typ igenom. skulle vara chaufför men jag var för trött.
vid lunch ungefär gick jag ock mötte sara för en fika och lite skitsnack. sen ut och kika på engelbrektsloppet. otroligt jobbat alla som åkte. antingen 3 eller 6 mil. helt sjukt.
själv har jag bestämt mig för att köra 3 milen nästa år!! wöööö

sen åkte jag iallafall upp till klackberg oxh käkade hos josefines föräldrar.
åkte hem till niklas och josefine och tog det lugnt. pratade och kikade på hypnotisören. inte så bra om du frågar mig. det var visseligen spännande men ganske förutsägbar....

nu ligger jag hemma i min nybäddade säng oxh ska kika på twilight breaking dawn part two som jag inte sett ännu.
sen dags att sova eftersom det är en dag i morgon också :D
sovgott mina kära läsare





Kommentarer


Kommentera inlägget här: