Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

världens bästa syster !

Kategori: Vardag

Det finns en person som jag saknar mer än någon annan just nu och det är min älskade stora syster. 
Känns som det var en evighet sedan jag pratade med henne, skrev med henne eller till och med träffade henne. 
Vii sågs för lite mindre än en månad sedan, vi pratade/skypade för kanske 3 veckor sedan och skrev lite på facebook för inte ens en vecka sedan. Men det känns som en evighet. 
Jag är van att prata med dig varje dag. Berätta allt som hänt. 
Nu kan du i och för sig läsa det mesta här, men det är mycket jag inte skriver ut här som jag skulle vilja prata med någon om. 
Jag har tappat förtroende för så många i min omgivning, men du är en av de få som jag verkligen kan prata med. Utan att du dömmer, eller att du sitter och säger det till någon annan. 
Jag skulle verkligen behöva prata med dig snart. 
Hoppas du har lite tid över till din lilla syster snart. 
Jag älskar dig så otroligt mycket sis  ! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: