Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

-

Kategori: Vardag

fy mina armar är helt slut. Träningsvärk är riktigt jävla skönt. men inte när man har det i armväcken....
Nu har jag iallafall skrivit in ig på arbetsförmedlingen. kändes som det var dags för det. 
 
Idag ska jag städa och fixa. Sen blir det lite annat fix och trix. 
har handbollsträning i kväll så ska väl försöka ta mig in och träna också. Älskaar att träna med träningsvärk.. 
EEh men det är bara att köra hårt! 
Får se vad resten utav dagen har att erbjuda ! 
 
Njuter i din onepiecehär i sverige linnea ! puss

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Vilken tur att du fick en av mig och Jonas i julklapp, så att du kan använda min! :P
    Tur att den gör ngn nytta iaf!!

    2013-01-29 | 16:58:43
    Bloggadress: http://linajah.blogg.se

Kommentera inlägget här: