Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Dag 28 – Mina rädslor

Kategori: 30 dagar på en månad

Jag är så otroligt rädd för mörker.  man vet ju inte vad som kan finnas i mörkret... därför är det obehagligt att vara ute när det är mörkt. kan knappt vara ensam hemma på nätterna heller. Jätte larvigt utav mig. 
 
höjder är inte heller något som jag direkt älskar. så fort jag går upp på höga höjder eller om jag åker berg och dalhbanor så mår jag illa. jag kan knappt kolla ner utan att det känns som om jag skulle svimma. Det är verkligen jätte jobbigt 
 
Jag är också jätte rädd för att bli sårad. Jaag har blivit det för många gånger nu. Därför har jag blivit kyligare utav mig, jag släpper inte in människor lika lätt som jag gjorde förut och jag litar inte på nästan någon. 
Tråkigt att det är så men men !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: