Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Dag 30 – Den här månaden

Kategori: 30 dagar på en månad

Åååh alltså den här månaden har varit helt underbart.
Början av december var greaat, 
Började på trafikskolan så jag äntligen kunde ta tag i mitt körkort. 
Tatuerade mig
Umgick en heldel med min älskade familj under julen och sååå. 
Gosat med min älskade brorson nästan dagligen. åååh jag verkligen älskar den lille skrutten. 
Nyååår var heelt awesome. Spenderades i fagersta med lite folk. LOVELY 
FIck åter kontakten med några vännner. 
Min älskade syster var hemma hela månaden nästan. 
Kuggade teoriprovet till körkortet med ett poäng.. 
Klarade uppkörningen på första försöket
Gjorde ett nytt teoriprov och klarade det. 
DET VILL SÄGA ATT JAG KLARADE KÖRKORTET. 
Som jag aldrig trodde jag skulle göra. 
SÅÅÅ stolt över mig själv :D 
 
Denna månad har iallafall varit awesome för mig. 
lärt mig en heldel. 
gjort en del. 
Och bara känt att jag älskar mitt liv !! AWESOME !!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: