Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

en rubrik jag inte får fram rätta orden på

Kategori:

oj det är så mycket jag håller inne just nu.
jag kan avsluta vissa kvällar genom att lägga mig och bara glo upp i taket, börja gråta och bara känna hur värdelöst allt känns.
2013 vet jag kommer bli ett bra år. men som sagt alla år har sina för och nackdelar.
mina små nackdelar har redan börjat.

jag har hur mycket som helst som jag vill skriva här. men vet att jag inte kan det för att det är vissa saker som inte några av er ska läsa.
vissa saker skulle såra. vissa skulle göra någon besviken. och till och med arga.

jag vill att ni ska se allt ifrån mina ögon istället för era egna. då kanske ni skulle förstå hur jag lever. och hur jag gör mina val.

"om jag kunde trolla, skulle jag inte varit kvar där jag är nu"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: