Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

everybody makes mistakes !

Kategori:

God morgon alla morgonpigga läsare!
det är huuuur tidigt på morgonen som helst. men jag är uppe.
har hunnit med att äta frukost tillsammans med min käre storebror och josefine innan han åktr till jobbet. Tog ett gudomligt skönt bad. Det lugnade nerverna kan jag lova.
Älskar när jag har god tid på mig på morgonen. men som vanligt kommer jag väl vara ute i sista minut ändå!!
ska kila här ifrån runt sju. så har typ en och en halv timme på mig.
men just nu lligger jag i soffan under ett varmt täcke och kikar på tv.
underbar morgon!!
knappt sovit något inatt pågrund utav massa knasiga drömmar. men får väl sova när jag kommer hem sen igen!!
nej nu ska jag ta det lite lugnt sedan fixa och trixa!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: