Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

everything happens for a reason

Kategori: Vardag

hej hej hallååå!!
 
i torsdags skjutsade jag och Josefine min älskade stora syster till flygplatsen. Hon åkte alltså tillbaka till Santa barbara. Åååh kommer sakna henne så otroligt mycket. Men fem månader går rätt så fort om jag inte har helt fel. 
Sedan åkte jag över till fagersta och umgicks med en vän. kikade film och pratade en massa. kändes skönt att prata av sig lite. Åkte hem till Josefine och hade lite mys framför tvn men tee och mackor. 
 
I fredags/igår så tog jag det lugnt. 
på kvällen kom min storebror hit, Jonas alltså. sedan så kom min älskade vän Sara och hälsade på. 
Blev lite skitsnack som vanligt sedan så gav jag henne massage på ryggen. Jag är snäll jag. 
dom drog ungefär runt 23 någongång 
Då hoppade jag ner i badet och myste lite med mig själv. behövde rensa hjärnan, Och en varmt skönt bad är helt awesome när man ska göra det. 
La mig och kikade på nya avsnittet av pretty little liars, sssoooom jag har väntat på det. Sedan blev det lite revenge också. 
 
Idag ska jag egentligen plugga, men det går som deet går. Orkar inte göra det.. Men jag måste...
Sitter även barnvakt åt min älskade brorson. Världens finaste kille. Åååh jag älskar dig min fina kille ! 
Ska väl försöka ut på en promenad också. Skönt att komma ut och röra på sig. 
Får väl se vad som händer ikväll !!
 
Jag och min älskade storebror står för bilden idag !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: