Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Lite infooo om mig !

Kategori: Me, myseft and I

Jag har bara varit riktigt kär en gång i hela mitt liv.
Jag älskar att få komplimanger, men kan inte tro på dem.
Jag lever mitt liv till fullo, fasten det blir en heldel snack bakom ryggen....
Varje gång jag dricker blir jag gosig, vill pussas och kramas med alla
Jag fryser hela tiden, sommar som vinter. 
Jag älskar verkligen barnfilmer, åååh det bästa som finns !
Min favorit maträtt är kycklingsallad, ni kanske inte ser det som ett maträtt men det gör jag.
Jag tränar när jag mår dåligt.
När jag är ledsen köper jag underkläder. de får mig alltid att må bättre.
Jag dricker inte kaffe, bland det äckligaste som finns!
Jag älskar muskler, åååh bland det sexigaste som finns !!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: