Sara Nilsson

Once is a mistake, twice is a choice !

Lördag den 2a mars

Kategori:

Åre vat helt underbart. träffade så många saknade människor så det inte är sant. Jätte roligt att träffa gamla barndomskompisar igen!!
åkte från åre med bil vid 10. ellet åkte från järpen...
var in till far och käkade frukost. sedan brummade jag iväg helt själv. tog 3,5 timmar till härnösand från nälden. men var hur slaskigt som helst och riktigt många bilar so. hade kört av eftervägen...

åkte på middag hos mormor och morfar. asgott. förrätt, varmrätt, efterrätt och fika. nu har jag gått upp fem kilo. men dom tränar jag bort när jag kommer hem igen.
nu ligger jag i sängen hemma hos moster och ska sova. upp tidigt i morgon.
får träffa mitt hjärta i morgon meeed (milosen)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: